Czytanie na dziś

Święty Ojciec Pio

SosnowiecFakty na YouTube


SosnowiecFakty na twitterze


SosnowiecFakty na Google

Święty Michał Archanioł

Święty Jan Paweł II

Zagłębiowscy Święci


Gloria TV


WikiZagłębie


Św. Jakub Apostoł

Nawigacja
     Strona główna
     Galeria zdjęć
     Szukaj
     Linki
     Kategorie
     Regulamin Komentarzy
     Akceptacja plików cookies

Zajrzyj tutaj













Ks. prof. Włodzimierz Sedlak


Śląskie z najlepszą promocją?

Aż siedem nagród i wyróżnień w konkursie Złote Formaty zdobyły miasta z regionu oraz samo województwo. To największa liczba nagród przyznana do tej pory w ramach jednego województwa w tym konkursie - informuje TVP Katowice.







Województwo śląskie zdobyło dwa tytuły Złotego Formatu, w tym w najbardziej prestiżowej kategorii konkursu Grand Prix za całokształt działań promocyjnych. III miejsce otrzymała zeszłoroczna kampania „Śląskie. Pozytywna Energia”. Jury konkursu postanowił przyznać tej kampanii także III miejsce w kategorii Kampania Outdoorowa. Nagrodą będzie reklama o wartości 30 tys. zł na nowoczesnych nośnikach infoscreen w warszawskim metrze.



„Bardzo cieszą mnie te nagrody. Ubiegłoroczna kampania pokazała województwo, jako tryskające pozytywną energią, radosne, pewne siebie i wesołe, a jego mieszkańców, jako ludzi z poczuciem humoru, potrafiących również na siebie samych spojrzeć z dystansem. Taki wizerunek marki „Śląskie” jest konsekwencją przyjętej przez nas strategii komunikacji marketingowej województwa, która – jak widać – zyskuje uznanie specjalistów.” – mówi Bogusław Śmigielski Marszałek Województwa Śląskiego.



Promocja województwa znalazła również uznanie w oczach jurorów TVP INFO, którzy przyznali województwu specjalne wyróżnienie oraz Magazynu Elle. Nagrodą Elle będzie opisanie regionu w tym miesięczniku.



źródło: (UMWŚ) TVP Katowice







Autor: Piotr Dudała | 22/04/2009
Komentarze
#1 | ludek dnia 23.04.2009 20:48
NEMA !
#2 | A gdzie Sosnowiec???????????? dnia 23.04.2009 19:37
Bytom nagrodzono za Międzynarodową Konferencję Tańca, Katowice za grę planszową "Moje miasto Katowice", a Zabrze dostało wyróżnienie specjalne za projekt "Zabrze. Miasto Turystyki Przemysłowej". Jurorom spodobało się konsekwentne budowanie nowego wizerunku miasta. Rybnik został laureatem nagrody specjalnej o wartości 10 tys. zł przyznanej przez Związek Miast Polskich, patrona honorowego "Złotych formatów", czyli konkursu w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Nagrodę przyznano za kampanię poprzedzającą budowę kanalizacji. Miasto nakręciło film, w którym wystąpił Artur Barciś, i wydrukowało specjalne plakaty. Alicja Grenda, jedna z jurorek i wicedyrektor biura Związku Miast Polskich, nie mogła się Rybnika nachwalić. - Kiedy usłyszeliśmy, że chodzi o kanalizację, pomyślałam, że chyba pomylili konkursy. Tymczasem ciężki i właściwie nudny temat związany z tym, jak i gdzie miasto będzie kładło rury, został ciekawie sprzedany. Bo - jak w każdej kampanii - najważniejszy jest pomysł - mówi Grenda.

W tegorocznej edycji konkursu startowało 91 miast i regionów. Zgłosiły 182 projekty w pięciu kategoriach (outdoorowa kampania reklamowa, event, wydawnictwo promocyjne, działalność promocyjna i serwis internetowy).
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.