Czytanie na dziś

Święty Ojciec Pio

SosnowiecFakty na YouTube


SosnowiecFakty na twitterze


SosnowiecFakty na Google

Święty Michał Archanioł

Święty Jan Paweł II

Zagłębiowscy Święci


Gloria TV


WikiZagłębie


Św. Jakub Apostoł

Nawigacja
     Strona główna
     Galeria zdjęć
     Szukaj
     Linki
     Kategorie
     Regulamin Komentarzy
     Akceptacja plików cookies

Zajrzyj tutaj













Ks. prof. Włodzimierz Sedlak


Nie ma jak skromność...

Naczelnik Wydziału Informacji i Promocji Miasta Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, Grzegorz Dąbrowski uważa, że promocja Sosnowca realizowana przez jego wydział jest prawie doskonała - pisze red. Janusz Lewanda w serwisie sosnowiec.info.pl. Tak optymistyczny wniosek wynika z wypowiedzi Dąbrowskiego na posiedzeniu Komisji Kultury, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej - uważa Lewanda.



Według naczelnika jedyną słabą stroną promocji Sosnowca jest brak funduszy na przeprowadzenie na szeroka skalę akcji promocyjnej miasta za pomocą spotów reklamowych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na billboardach w całym kraju.



Przypomnijmy, że budżet Wydziału na działania promocyjne w 2009 r. wyniósł 1.862.800 zł, a w bieżącym roku - 1.775.000 zł. (...)



źródło: Janusz Lewanda, sosnowiec.info.pl



Autor: Redakcja | 17/03/2010
Komentarze
#1 | Nienaczelnik dnia 21.03.2010 12:14
Naczelnik wie lepiej. Naczelnik wie wszystko. Tak mu się przynajmniej wydaje...
#2 | Ciemnogród dnia 20.03.2010 18:28
Oj Ciemnogdód, Ciemnogdód.Sad
#3 | nitka dnia 20.03.2010 13:40
o czym wy mówicie,narcyzm ,zresztą też nieuzasadniony a poziom intelektualny beznadziejny,no ale ten chory układ może się już skończy.
#4 | Larum dnia 19.03.2010 20:44
Przecież do wyborów tylko moment. jak się wreszcie weźmiecie za do jakiś prawdziwych działań aby je wygrać... to sami pokażecie jak się to właściwie robi, olśnicie całą Polskę jakie to u nas cuda i dziwy. Cała Europa rzuci się inwestować tu i zwiedzać Sosniowiec. Będą oszołomieni Waszą kłótliwością i zaczepianiem wszystkich o wszystko. Wytrzymajcie jeszcze trochę mieszkańcy stolicy "Zagłębia", pogderajcie jeden na drugie... a znowu obudzicie się z reką w nocniku.
#5 | Ogranczoność dnia 19.03.2010 15:32
W temacie promocji potrzebna jest kreatywność, a jeśli ten pan nie widzi swoich błędów to przykro. Tak to jest, jak ktoś trafił z klucza partyjnego.
#6 | magic dnia 19.03.2010 13:27
Cienki gość i tyle w tym temacie
#7 | anonim dnia 19.03.2010 07:37
:-)))))
#8 | anonim dnia 19.03.2010 05:34
chyba wydziale????
#9 | anonim dnia 19.03.2010 05:32
dlatego Skryba pisał o Niedorzeczniku - był to Gregor Czeladzki i Ministerstwie Propagandy i Dezinformacji!
#10 | Paranoja też na P dnia 19.03.2010 04:34
Za te pieniądze to można zrobić prawdziwą promocję miasta, bo to co aktualnie się dzieje to promocja władzy. Gdyby do tego połączyć siły miast Zagłębia, to dopiero mogło by być ciekawie.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.